Μάθετε τώρα το ψηφιακό μάρκετινγκ του μέλλοντος

Όσο περισσότερο περνάμε τον χρόνο μας στον ψηφιακό κόσμο, τόσο αναδεικνύονται περισσότερο τα πλεονεκτήματα του ψηφιακού μάρκετινγκ. Ποια είναι αυτά; Μπορείτε να προσεγγίσετε περισσότερους υποψήφιους πελάτες χωρίς πολλά χρήματα σε σχέση με το παραδοσιακό μάρκετινγκ.

Στο Institute of Digital Finance μαθαίνετε τον τρόπο. Θα διδαχθείτε τα μυστικά του διαδικτυακού μάρκετινγκ, αλλά και κάτι ακόμα: θα αξιοποιήσετε τις δυνατότητες που προσφέρει ο χώρος του Internet και τη νέα καινοτομία, τα NFTs. Θα σας δείξουμε εργαλεία και μεθόδους για το πώς θα εκμεταλλευθείτε αποδοτικά το κοινό του YouTube, του Facebook, του Discord και άλλων πλατφορμών, προκειμένου να μάθουν για εσάς οι δυνητικοί πελάτες. Χρήσιμο υλικό τόσο για τους δημιουργούς-καλλιτέχνες όσο και για όσους εργάζονται στο marketing ή το design.

 

 

Με χαμηλό κόστος, θα επιτυγχάνετε να ακούει το μήνυμά σας η κατηγορία των ανθρώπων που εσείς επιλέγετε. Είτε με εξατομικευμένη προσέγγιση, είτε στοχεύοντας σε ευρεία γεωγραφική εμβέλεια. Χωρίς να απαιτείται το διαφημιστικό budget που διαθέτουν οι μεγάλες επιχειρήσεις στα παραδοσιακά ΜΜΕ, όπως για τηλεοπτικές διαφημίσεις. Κατευθύνετε το μήνυμά σας με ακρίβεια στο κοινό που σας ενδιαφέρει. Επιλέγετε με βάση τα χαρακτηριστικά των καταναλωτών που θέλετε να προσεγγίσετε, όπως ηλικία, φύλο, επάγγελμα, χόμπι, την περιοχή διαμονής.

Επιπλέον, θα έχετε τη δυνατότητα να συλλέγετε δεδομένα πελατών με τρόπους που το παραδοσιακό μάρκετινγκ δεν μπορεί. Η διαδραστικότητα του Internetσας δίνει την ευκαιρία να αλληλεπιδράσετε με το κοινό σας. Σας επιτρέπει να επικοινωνείτε με τους πελάτες σας σε πραγματικό χρόνο. Να βλέπουν την πιο πρόσφατη ανάρτησή σας, να τη σχολιάζουν και να τη μοιράζονται. Με το να συμμετέχει ενεργά, αυξάνετε το επίπεδο αφοσίωσής του και δημιουργείται μια ισχυρή αίσθηση εμπιστοσύνης στο εμπορικό σήμα.

Υπάρχουν τρόποι με τους οποίους ο ανταγωνισμός με τις μεγάλες εταιρίες γίνεται (σχεδόν) επί ίσοις όροις. Η στρατηγική, η μέθοδος και τα ποσά που θα ξοδευτούν, μπορούν να προσαρμοστούν ανάλογα με τις δικές σας δυνατότητες. Έχετε απόλυτο έλεγχο στις δαπάνες μάρκετινγκ, με συνεχή προσαρμογή του budget, ανάλογα με τον βαθμό επιτυχίας της καμπάνιας.

Στον εξελιγμένο τεχνολογικά κόσμο, το αποτέλεσμα της διείσδυσης του μηνύματος είναι μετρήσιμο. Ενώ όταν κάνουμε μία διαφήμιση στην τηλεόραση ή τις εφημερίδες, μπορούμε μόνο να υπολογίσουμε στο περίπου τα αποτελέσματα. Το ψηφιακό μάρκετινγκ έχει το τεράστιο πλεονέκτημα σε σχέση με τις παραδοσιακές μορφές διαφήμισης ότι μαθαίνουμε όλα τα απαραίτητα δεδομένα ώστε να κρίνουμε αν η καμπάνια ήταν αποδοτική ή όχι.

Αν δούμε ότι φέρνει πολύ καλά αποτελέσματα, μπορούμε να επιμηκύνουμε τη διάρκειά της ή να επενδύσουμε περισσότερα χρήματα για να προσεγγίσουμε μεγαλύτερο κοινό. Αντίθετα, αν δεν φέρνει τα επιθυμητά αποτελέσματα, τότε μπορούμε να επέμβουμε και να τη βελτιώσουμε, να τη διαφοροποιήσουμε ή και να τη διακόψουμε.

Ωστόσο, κάθε επαγγελματική δραστηριότητα έχει τα «μυστικά» της. Για να εκμεταλλευθείτε τα μεγάλα και πολλά πλεονεκτήματα του μοντέρνου ψηφιακού μάρκετινγκ, χρειάζεται οργάνωση, στρατηγική, δουλειά και τεχνογνωσία, προκειμένου να επιτύχετε τους στόχους σας.

Όλα αυτά μπορείτε να τα μάθετε και στις υπόλοιπες σχολές που διδάσκουν ψηφιακό μάρκετινγκ. Αυτό που διαφοροποιεί τη δική μας σχολή, το Ινστιτούτο Ψηφιακής Οικονομίας, είναι πως δεν διδάσκουμε απλά ψηφιακό μάρκετινγκ, αλλά κάτι ακόμα. Το ξεχωριστό στοιχείο που διαφοροποιεί το εκπαιδευτικό μας πρόγραμμα είναι η επιπλέον γνώση για τον νέο τύπο ψηφιακής προβολής: τα NFTs και το Metaverse. Τη νέα σύγχρονη εποχή που αναβαθμίζει τα ψηφιακά εργαλεία μάρκετινγκ με τρόπο που δεν μπορούσαμε να φανταστούμε στο παρελθόν.

Θα βρεθείτε στην αιχμή της καινοτομίας, μαθαίνοντας από τους πρώτους πώς να φτιάχνετε και πώς να προβάλλετε με επιτυχία, από καλλιτεχνικές δημιουργίες μέχρι ολόκληρη επιχείρηση.

 

Έτοιμος να ξεκινήσεις ;

Τι είναι τα NFTs και το Metaverse;

Αν τα κρυπτονομίσματα και το Blockchain υπόσχονται ένα μέλλον με τραπεζικές υπηρεσίες χωρίς τράπεζες, τα NFTs φιλοδοξούν να μας μεταφέρουν σε μια κοινωνία που να μη χρειαζόμαστε ενδιάμεσους για αγοραπωλησίες περιουσιακών στοιχείων. Συμβολαιογράφους και μεσίτες για τα ακίνητα, χρηματιστές για τις μετοχές, γκαλερί για τα έργα τέχνης.

Για την ώρα καλλιτεχνικές και αθλητικές διασημότητες, πολυτελείς μάρκες που κυριαρχούν στη μόδα, παγκόσμιας εμβέλειας εταιρίες, αλλά και άσημοι καλλιτέχνες, μας καλούν να αποκτήσουμε τη συλλογή των NFTs τους. Ψηφιακά αντικείμενα που κοστολογούνται από λίγα δολάρια ως αρκετά… εκατομμύρια. Ή μας καλούν να επισκεφθούμε το κατάστημά τους στον εικονικό κόσμο που έχουν δημιουργήσει. 

 

Πού γίνονται οι αγοραπωλησίες; Μέσω της τεχνολογίας blockchain, από ειδικές on-line πλατφόρμες όπως είναι σήμερα εκείνες που διαπραγματεύονται άλλες χρηματιστηριακές αξίες ή κρυπτονομίσματα. Εκεί εκθέτονται οι φωτογραφίες και τα χαρακτηριστικά τους, για να μπορεί να επιλέξει κάθε ενδιαφερόμενος από όλο τον κόσμο. Η μεταβίβαση ενός NFT γίνεται εύκολα, ταχύτατα και -κυρίως- αξιόπιστα.

Αν συνεχίσουν με την ίδια δυναμική που δείχνουν τώρα, στα επόμενα χρόνια κάθε αντικείμενο που έχει ανταλλακτική αξία θα συνοδεύεται με ένα ψηφιακό πιστοποιητικό αυθεντικότητας και ιδιοκτησίας. Αυτή ακριβώς θα είναι η χρησιμότητα των NFTs. Όταν πουλήσω κάτι που συνοδεύεται με κάποιο NFT, είναι σαν να το πουλάω με ένα πιστοποιητικό γνησιότητας που δεν μπορεί να αμφισβητηθεί, να χαθεί, να αλλοιωθεί.

Το επόμενο στάδιο, είναι να εκμεταλλευθούμε τη δυνατότητα που παρέχουν τα NFTsστο Metaverse. Τι είναι το Metaverse; Ο όρος δημιουργήθηκε από ένα συνδυασμό της ελληνικής προέλευσης λέξης «meta» και της αγγλικής «universe» (σύμπαν). Εκφράζει ένα εικονικό κόσμο όπου οι συμπεριφορές από το φυσικό περιβάλλον προεκτείνονται στην ψηφιακή ζωή. Χωρίς να περιορίζεται από τους κανόνες της πραγματικότητας

Πρόκειται για την επόμενη γενιά του Internet. Ένας νέος διαδικτυακός κόσμος, όπου οι χρήστες δεν θα μένουν απλοί παρατηρητές αλλά θα ζουν μέσα του! Σε αυτό το οικοσύστημα μπορούν να ψωνίζουν, να εργάζονται, να κοινωνικοποιούνται, να παίζουν παιχνίδια, να κάνουν ταξίδια και να σχηματίζουν κοινότητες.

Πολλές μεγάλες εταιρείες έχουν ήδη φροντίσει να ενταχθούν στον υπό διαμόρφωση κόσμο του Metaverse. Οι τεχνολογικοί γίγαντες Meta (Facebook), Apple, Google, Microsoft, φίρμες όπως οι Nike, Samsung, Hyundai, McDonald’s, Gucci και άλλες μικρότερες αλλά ανήσυχες και φιλόδοξες προσπάθειες. Γιατί όχι κι εσείς;

Τα μαθήματα για το ψηφιακό μάρκετινγκ και τα NFTsτου Institute of Digital Finance θα ξεκινήσουν στις 7 Δεκεμβρίου και θα ολοκληρωθούν στις 3 Φεβρουαρίου. Διεξάγονται μεταξύ 18.00–21.30, κάθε Τετάρτη και Παρασκευή. Η παρακολούθηση γίνεται είτε διά ζώσης, στην έδρα της σχολής (Λουίζης Ριανκούρ 59, Αθήνα)είτεon-line. Στην περίπτωση που κάποιος δεν μπορέσει να παρακολουθήσει κάποιο μάθημα, θα λαμβάνει μαγνητοσκοπημένη τη διάλεξη.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Διαδικτυακό Mάρκετινγκ, NFTs και Metaverse  

Τετάρτη 7/12 – Γιάννης Φούντης
Πρώτη επαφή με το Digital Marketing (διαδικτυακό μάρκετινγκ). Τι είναι, από τι αποτελείται, τα βασικά στοιχεία που οφείλουμε να γνωρίζουμε.

Σάββατο 10/12 – Γιάννης Φούντης
Εισαγωγή στα Social Media και πως χρησιμοποιούνται αποδοτικά ως μέρος του Digital Marketing.

Τετάρτη 14/12 – Γιάννης Φούντης
Εισαγωγή στα NFT’s. Τι είναι, που τα βρίσκω, πως τα αγοράζω, τι πρέπει να προσέχω, πως μια επιχείρηση μπορεί να επωφεληθεί.

Σάββατο  17/12 – Γιάννης Φούντης

NFT’s & Crypto Social Media Marketing. Τακτικές αξιοποίησης και η σημασία των Twitter, Discord, Instagram, Telegram, Reddit και των άλλων πλατφορμών κοινωνικής δικτύωσης.

Τετάρτη 21/12 – Γιάννης Φούντης
Μέθοδοι Marketing για NFT’s. Στρατηγικές, Influencers , online media και ότι άλλο θα απαιτείται για μια επιτυχημένη καμπάνια μάρκετινγκ.

Παρασκευή 23/12 – Γιάννης Φούντης
From zero to hero. Τα βήματα που χρειάζονται για να στήσουμε ένα δικό μας NFT Brand και πως να το διαθέσουμε στο κοινό με τον πιο αποτελεσματικό και κερδοφόρο τρόπο. (Διακοπή για Χριστούγεννα – Πρωτοχρονιά)

Τετάρτη 11/1 – Δημήτρης Δημητριάδης
Η δημιουργία, η διαχείριση και η ανάπτυξη μιας DAO (Αποκεντρωμένος Αυτόνομος Οργανισμός)

Σάββατο 14/1 – Στέλιος Βραδέλης
Αθλητικό Μάρκετινγκ. Πως μπορεί να αξιοποιηθεί, από ποδοσφαιρικές ομάδες μέχρι μεμονωμένους αθλητές.

Τετάρτη 18/1 – Ηλίας Μιχαλάς
Εφαρμογές marketing στο οικοσύστημα των κρυπτονομισμάτων

Σάββατο 21/1 – Ηλίας Μιχαλάς
Νομισματικό Μάρκετινγκ και η σημασία των tokenomics

Τετάρτη 25/1 – Γιώργος Τσαγκαράκης
Τα Play to Earn παιχνίδια. Πως μπορείς να κερδίζεις χρήματα παίζοντας on-line. Ο ρόλος των NFTs και πως θα αξιολογήσουμε τα καλύτερα παιχνίδια.

Σάββατο 28/1 – Γιώργος Τσαγκαράκης
Η δημιουργία ενός Metaverse. Από τα αρχικά στάδια μέχρι την καταξίωση. Το παράδειγμα της ελληνικής εταιρίας Vulcan Forged.

Τετάρτη 1/2 – George Kelly

Μουσικά NFTs. Κατασκευή, προώθηση, συνεργασία με δισκογραφικές εταιρίες.

Σάββατο 4/2 – Άννη Παναγιωτοπούλου
Τρόποι επιχειρηματικής αξιοποίησης των NFTs από μικρές και μεγαλύτερες εταιρίες.

Δήλωση ενδιαφέροντος

Θα επικοινωνήσουμε μαζί σου άμεσα

Δήλωση ενδιαφέροντος